Samsung UE60H7000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE60H7000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

janwillem1957 12-03-2015
Geschreven voor: Samsung UE60H7000SL

Heel mooi beeld. Makkelijke bediening. Sluit goed aan bij de rest van mijn apparatuur (ook allemaal samsung). Gekocht bij Von Burg in Rotterdam. Even bellen voor een superscherpe prijs. Gewoon nederlands model en honderden euros extra afhaalkorting.

G.Hermans 27-01-2015
Geschreven voor: Samsung UE60H7000SL

Mooie tv met uitstekend beeld en voldoende mogelijkheden en apps.
Jammer is wel dat niet alle aansluitingen "dwars" zijn uitgevoerd waardoor er toch nog stekkers uitsteken. Dit geld vooral voor de IR verlengkabel. De meeste andere aansluitingen zijn ook wel in een haakse uitvoering verkrijgbaar. Zeker bij een dunne uitvoering als deze Samsung is dat een minpunt.
Gekocht bij Radion von Burg, Noordmolenstraat, Rotterdam omdat deze veruit de goedkoopste was. Bel even voor een prijs.

Johan de Wijs 16-01-2015
Geschreven voor: Samsung UE60H7000SL

Ik heb deze televisie nu twee maanden in bezit en ben er zeer tevreden over. Ik had mijn twijfels over de zwart- en witweergave omdat ik hiervoor een plasmatelevisie had die dat prima weergaf.Maar het beeld is echt geweldig, zwart is echt pikzwart (ook nog eens apart in te stellen) en wit is verblindend wit. Ook het geluid is opmerkelijk goed voor zo'n platte tv, hoe ze het doen is me een raadsel maar voor het geld wat je moet neertellen voor dit apparaat mag het ook wel goed zijn natuurlijk. Installatie is simpel en er zijn volop mogelijkheden om een en ander naar je persoonlijke smaak in te stellen. Ook het verbinden met internet, bekabeld of via wifi is eenvoudig te doen. Wat mij ook nog opviel was dat dit apparaat bijna geen warmte afgeeft, een heel verschil met mijn plasma scherm. Ik ga er dan ook van uit dat het verbruik een stuk lager ligt, wel zo fijn voor de portemonnee. Is alles goed aan dit apparaat? Nee, toch niet, de kijkhoek is klein, boven de 30 tot 40 graden wordt het beeld flets omdat het lijkt dat de kleuren dan beginnen weg te vallen, daar moet je wel rekening mee houden als je met meerdere mensen wilt kijken. Ook reageert teletekst wat traag als je via de decoder kijkt. Ik heb hem gekocht voor 1800 euro, veel geld maar wat mij betreft z'n geld waard als hij lang genoeg meegaat tenminste.

Antoine78 07-10-2014
Geschreven voor: Samsung UE60H7000SL

Afgelopen weekend deze TV gekocht: helemaal top. 4k lijkt me niet nodig (geen content en op een kijkafstand van 4m zie je het verschil toch niet) dus hierop uitgekomen. Snel geinstalleerd: na 5 minuten was ik al Netflix aan het kijken.

Gekocht bij Radio von Burg in Rotterdam: bel ze even dan bespaar je minimaal een paar honderd euro tov de prijzen die hier staan en krijg je er ook nog goed advies bij.

G.Hermans 22-12-2014

Ik sluit mij volledig aan bij de review van Antoine78. Ook ik heb gekocht bij radio von Burg in Rotterdam. Na veel zoeken bleek Radio von Burg echt de goedkoopste. Gewoon ff bellen.